خرید نهال انگور

خرید و فروش نهال انگور خرید مستقیم و بدون واسطه نهال انگور و نهال های میوه از نهالستان ها و نهال فروشی ها با قیمت عمده و زیر قیمت بازار ارسال فوری به سراسر کشور


 تلفن: 09927891121
 لطفا پس از تماس با نهالستان بگویید: «آگهی شما را در سایت «نهال فروشی» دیده ام و کد «نهالستان-39» را اعلام کنید»
 سایت «نهال فروشی»،یک سایت تبلیغات نهالستان ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: البرز - چهارباغ
 تلفن: 09159157465
 لطفا پس از تماس با نهالستان بگویید: «آگهی شما را در سایت «نهال فروشی» دیده ام و کد «نهالستان-29» را اعلام کنید»
 سایت «نهال فروشی»،یک سایت تبلیغات نهالستان ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: خراسان رضوی - مشهد
 تلفن: 09186280411
 لطفا پس از تماس با نهالستان بگویید: «آگهی شما را در سایت «نهال فروشی» دیده ام و کد «نهالستان-24» را اعلام کنید»
 سایت «نهال فروشی»،یک سایت تبلیغات نهالستان ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: مرکزی - اراک
 تلفن: 09148286341
 لطفا پس از تماس با نهالستان بگویید: «آگهی شما را در سایت «نهال فروشی» دیده ام و کد «نهالستان-20» را اعلام کنید»
 سایت «نهال فروشی»،یک سایت تبلیغات نهالستان ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: آذربایجان شرقی - بناب
 تلفن: 09123605607
 لطفا پس از تماس با نهالستان بگویید: «آگهی شما را در سایت «نهال فروشی» دیده ام و کد «نهالستان-18» را اعلام کنید»
 سایت «نهال فروشی»،یک سایت تبلیغات نهالستان ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: البرز - کرج
 تلفن: 09338715923
 لطفا پس از تماس با نهالستان بگویید: «آگهی شما را در سایت «نهال فروشی» دیده ام و کد «نهالستان-15» را اعلام کنید»
 سایت «نهال فروشی»،یک سایت تبلیغات نهالستان ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: آذربایجان غربی - میاندوآب
اگر شما هم نهالستان دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «نهال فروشی» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.

نهال چیست؟
نهال در فارسی معانی زیادی دارد که برخی از آن ها عبارتند از: درختچه، درخت، شجر، نهال و غیره می باشد. نهال در زبان انگلیسی بصورت Seedling نوشته می شود. اگر بخواهیم تعریفی از نهال داشته باشیم می توانیم بگوییم: نهال در علم کشاورزی به درخت یا درختچه ای نوروس که تازه کاشته شده باشد گفته می شود. رشد نهال با جوانه زنی بذر آغاز می شود. اگر برای منزل، باغ یا حتی برای کسب درآمد نهال لازم دارید در لیست بالا می توانید لیست کاملی از نهال فروشی ها و از جمله نهال فروشی هایی که به کار خرید و فروش نهال انگور اورگن مشغول هستند را مشاهده نمایید.


انواع نهال انگور
نهال انگور اورگن
نهال انگور آمازون
انگور برمه
انگور تاهیتی
انگور دریایی
انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا
انگور فرنگی محلی
انگور فرنگی
انگور کالیفرنیا
و غیره


نهال انگور اورگن چیست؟
انگور اورگن یکی از گونه های نهال ها می باشد که در زبان فارسی بصورت «انگور اورگن» و در زبان انگلیسی یا لاتین بصورت «oregon grape» نوشته می شود.نهال انگور اورگن  بصورت علمی نام دیگری دارد که نام علمی نهال انگور اورگن «mahonia aquifolium» می باشد.  نهال انگور اورگن از خانواده «بربریداسه» است که در زبان انگلیسی بصورت «berberidaceae» نوشته می شود. نهال یا درختچه انگور اورگن بومی منطقه «آمریکای شمالی» می باشد و بیشتر در این نواحی یافت می شود. البته باید توجه داشته باشید که امروزه با پیشرفت زندگی انسان ها نهال ها را در محیط های گوناگونی کشت می کنند از اسامی دیگر نهال انگور اورگن می توان به  «hollyleaved barberry, oregon holly grape, oregon holly» اشاره کرد.

محیط و شرایط پرورش نهال انگور اورگن
بطور خلاصه می توان گفت که برای پرورش نهال انگور اورگن می بایست نور محیطی که درون آن نهال را نگهداری می کنید  بصورت «متوسط» باشد، نحوه آبیاری و میزان رطوبت محیط پرورش نهال انگور اورگن  باید بصورت «کمی مرطوب» باشد. هنگام کاشت و پرورش باید به این نکته توجه کنید که درجه دمای ایده آل و مناسب محیط پرورش نهال انگور اورگن می بایست  «نواحی معتدل تا نیمه گرمسیری»  باشد. یکی از موارد دیگری که باید توجه کنید این است که نوع خاک گلدان یا محیط کشت را باید به آن دقت کنید تا نهال انگور اورگن به خوبی پرورش داده شود.  نوع خاک و تغذیه  نهال انگور اورگن باید دارای خاک «خاک های رسی» باشد.

اگر بخواهیم نهال های دیگری از همین جنس به شما پیشنهاد کنیم می توانیم به ماهونیا،توت آبی،ماهونیا نِوین اشاره کنیم. و اگر بخواهیم به نهال هایی از خانواده نهال انگور اورگن اشاره کنیم می توانیم به «زرشک خوراکی،زرشک زینتی،زرشک نِوین اشاره کنیم.


نهال انگور آبی چیست؟
انگور آبی یکی از گونه های نهال ها می باشد که در زبان فارسی بصورت «انگور آبی» و در زبان انگلیسی یا لاتین بصورت «blue grape» نوشته می شود.نهال انگور آبی  بصورت علمی نام دیگری دارد که نام علمی نهال انگور آبی «myrciaria vexator» می باشد.  نهال انگور آبی از خانواده «میرتاسه» است که در زبان انگلیسی بصورت «myrtaceae» نوشته می شود. نهال یا درختچه انگور آبی بومی منطقه «آمریکای جنوبی و مرکزی، مکزیک، غرب هند» می باشد و بیشتر در این نواحی یافت می شود. البته باید توجه داشته باشید که امروزه با پیشرفت زندگی انسان ها نهال ها را در محیط های گوناگونی کشت می کنند از اسامی دیگر نهال انگور آبی می توان به  «false jaboticaba» اشاره کرد.

محیط و شرایط پرورش نهال انگور آبی
بطور خلاصه می توان گفت که برای پرورش نهال انگور آبی می بایست نور محیطی که درون آن نهال را نگهداری می کنید  بصورت «زیاد» باشد، نحوه آبیاری و میزان رطوبت محیط پرورش نهال انگور آبی  باید بصورت «کمی مرطوب» باشد. هنگام کاشت و پرورش باید به این نکته توجه کنید که درجه دمای ایده آل و مناسب محیط پرورش نهال انگور آبی می بایست  «نواحی گرمسیری»  باشد. یکی از موارد دیگری که باید توجه کنید این است که نوع خاک گلدان یا محیط کشت را باید به آن دقت کنید تا نهال انگور آبی به خوبی پرورش داده شود.  نوع خاک و تغذیه  نهال انگور آبی باید دارای خاک «انواع مختلفی از خاک های به خوبی آبیاری شده» باشد.

اگر بخواهیم نهال های دیگری از همین جنس به شما پیشنهاد کنیم می توانیم به توت گواوا،کامو کامو،جابوتیکابا اشاره کنیم. و اگر بخواهیم به نهال هایی از خانواده نهال انگور آبی اشاره کنیم می توانیم به «رز اپل،سیب جاوه،لایپوت،گیلاس سورینام،کامبوکا اشاره کنیم.

نهال انگور آمازون چیست؟
انگور آمازون یکی از گونه های نهال ها می باشد که در زبان فارسی بصورت «انگور آمازون» و در زبان انگلیسی یا لاتین بصورت «amazon grape» نوشته می شود.نهال انگور آمازون  بصورت علمی نام دیگری دارد که نام علمی نهال انگور آمازون «pourouma cecropiifolia» می باشد.  نهال انگور آمازون از خانواده «توت» است که در زبان انگلیسی بصورت «moraceae» نوشته می شود. نهال یا درختچه انگور آمازون بومی منطقه «نواحی گرمسیر آمریکای جنوبی (آمازون)» می باشد و بیشتر در این نواحی یافت می شود. البته باید توجه داشته باشید که امروزه با پیشرفت زندگی انسان ها نهال ها را در محیط های گوناگونی کشت می کنند از اسامی دیگر نهال انگور آمازون می توان به  «amazon tree-grape ، uvilla» اشاره کرد.

محیط و شرایط پرورش نهال انگور آمازون
بطور خلاصه می توان گفت که برای پرورش نهال انگور آمازون می بایست نور محیطی که درون آن نهال را نگهداری می کنید  بصورت «زیاد» باشد، نحوه آبیاری و میزان رطوبت محیط پرورش نهال انگور آمازون  باید بصورت «کمی مرطوب» باشد. هنگام کاشت و پرورش باید به این نکته توجه کنید که درجه دمای ایده آل و مناسب محیط پرورش نهال انگور آمازون می بایست  «نواحی گرمسیری»  باشد. یکی از موارد دیگری که باید توجه کنید این است که نوع خاک گلدان یا محیط کشت را باید به آن دقت کنید تا نهال انگور آمازون به خوبی پرورش داده شود.  نوع خاک و تغذیه  نهال انگور آمازون باید دارای خاک «متحمل در خاک های فقیر» باشد.

اگر بخواهیم به نهال هایی از خانواده نهال انگور آمازون اشاره کنیم می توانیم به «آجیل نان،کِلِدانگ،جک فروت،آرتوکارپوس سریکارپوس،فیکوس بنجامین ابلق اشاره کنیم.

نهال انگور برمه چیست؟
انگور برمه یکی از گونه های نهال ها می باشد که در زبان فارسی بصورت «انگور برمه» و در زبان انگلیسی یا لاتین بصورت «burmese grape» نوشته می شود.نهال انگور برمه  بصورت علمی نام دیگری دارد که نام علمی نهال انگور برمه «baccaurea ramiflora» می باشد.  نهال انگور برمه از خانواده «فیلانتاسه» است که در زبان انگلیسی بصورت «phyllanthaceae» نوشته می شود. نهال یا درختچه انگور برمه بومی منطقه «هند و مالزی» می باشد و بیشتر در این نواحی یافت می شود. البته باید توجه داشته باشید که امروزه با پیشرفت زندگی انسان ها نهال ها را در محیط های گوناگونی کشت می کنند از اسامی دیگر نهال انگور برمه می توان به  «mafai ، khattaphal» اشاره کرد.

محیط و شرایط پرورش نهال انگور برمه
بطور خلاصه می توان گفت که برای پرورش نهال انگور برمه می بایست نور محیطی که درون آن نهال را نگهداری می کنید  بصورت «زیاد» باشد، نحوه آبیاری و میزان رطوبت محیط پرورش نهال انگور برمه  باید بصورت «کمی مرطوب» باشد. هنگام کاشت و پرورش باید به این نکته توجه کنید که درجه دمای ایده آل و مناسب محیط پرورش نهال انگور برمه می بایست  «آب و هوای گرم و مرطوب»  باشد. یکی از موارد دیگری که باید توجه کنید این است که نوع خاک گلدان یا محیط کشت را باید به آن دقت کنید تا نهال انگور برمه به خوبی پرورش داده شود.  نوع خاک و تغذیه  نهال انگور برمه باید دارای خاک «گستره وسیعی از انواع خاک ها» باشد.

اگر بخواهیم نهال های دیگری از همین جنس به شما پیشنهاد کنیم می توانیم به باکورآ آنگولاتا،رامبای اشاره کنیم. و اگر بخواهیم به نهال هایی از خانواده نهال انگور برمه اشاره کنیم می توانیم به «گیلاس رودخانه هِربِرت،میروبالان یا انگور فرنگی هندی،بیگنِی / برگ بوی چینی اشاره کنیم.


نهال انگور تاهیتی چیست؟
انگور تاهیتی یکی از گونه های نهال ها می باشد که در زبان فارسی بصورت «انگور تاهیتی» و در زبان انگلیسی یا لاتین بصورت «tahitian gooseberry» نوشته می شود.نهال انگور تاهیتی  بصورت علمی نام دیگری دارد که نام علمی نهال انگور تاهیتی «phyllanthus acidus» می باشد.  نهال انگور تاهیتی از خانواده «فرفیون - افوربیاسه» است که در زبان انگلیسی بصورت «euphorbiaceae» نوشته می شود. نهال یا درختچه انگور تاهیتی بومی منطقه «ماداگاسکار» می باشد و بیشتر در این نواحی یافت می شود. البته باید توجه داشته باشید که امروزه با پیشرفت زندگی انسان ها نهال ها را در محیط های گوناگونی کشت می کنند از اسامی دیگر نهال انگور تاهیتی می توان به  «malay gooseberry ، damsel ، star gooseberry» اشاره کرد.

محیط و شرایط پرورش نهال انگور تاهیتی
بطور خلاصه می توان گفت که برای پرورش نهال انگور تاهیتی می بایست نور محیطی که درون آن نهال را نگهداری می کنید  بصورت «زیاد» باشد، نحوه آبیاری و میزان رطوبت محیط پرورش نهال انگور تاهیتی  باید بصورت «مرطوب» باشد. هنگام کاشت و پرورش باید به این نکته توجه کنید که درجه دمای ایده آل و مناسب محیط پرورش نهال انگور تاهیتی می بایست  «شرایط نیمه گرمسیری»  باشد. یکی از موارد دیگری که باید توجه کنید این است که نوع خاک گلدان یا محیط کشت را باید به آن دقت کنید تا نهال انگور تاهیتی به خوبی پرورش داده شود.  نوع خاک و تغذیه  نهال انگور تاهیتی باید دارای خاک «متوسط تا غنی» باشد.

اگر بخواهیم نهال های دیگری از همین جنس به شما پیشنهاد کنیم می توانیم به میروبالان یا انگور فرنگی هندی اشاره کنیم. و اگر بخواهیم به نهال هایی از خانواده نهال انگور تاهیتی اشاره کنیم می توانیم به «پديلانتوس،آکالیفا هیسپیدا،رامبای،شیرسنگ،بنت قنسول اشاره کنیم.


نهال انگور دریایی چیست؟
انگور دریایی یکی از گونه های نهال ها می باشد که در زبان فارسی بصورت «انگور دریایی» و در زبان انگلیسی یا لاتین بصورت «sea grape» نوشته می شود.نهال انگور دریایی  بصورت علمی نام دیگری دارد که نام علمی نهال انگور دریای «coccoloba uvifera» می باشد.  نهال انگور دریایی از خانواده «علف هفت بند» است که در زبان انگلیسی بصورت «polygonaceae» نوشته می شود. نهال یا درختچه انگور دریایی بومی منطقه «فلوریدا و مناطق کارائیب» می باشد و بیشتر در این نواحی یافت می شود. البته باید توجه داشته باشید که امروزه با پیشرفت زندگی انسان ها نهال ها را در محیط های گوناگونی کشت می کنند از اسامی دیگر نهال انگور دریایی می توان به  «baygrape ، platterleaf ، shore-grape» اشاره کرد.

محیط و شرایط پرورش نهال انگور دریایی
بطور خلاصه می توان گفت که برای پرورش نهال انگور دریایی می بایست نور محیطی که درون آن نهال را نگهداری می کنید  بصورت «متوسط» باشد، نحوه آبیاری و میزان رطوبت محیط پرورش نهال انگور دریایی  باید بصورت «کمی مرطوب» باشد. هنگام کاشت و پرورش باید به این نکته توجه کنید که درجه دمای ایده آل و مناسب محیط پرورش نهال انگور دریایی می بایست  «شرایط گرمسیری و نیمه گرمسیری»  باشد. یکی از موارد دیگری که باید توجه کنید این است که نوع خاک گلدان یا محیط کشت را باید به آن دقت کنید تا نهال انگور دریایی به خوبی پرورش داده شود.  نوع خاک و تغذیه  نهال انگور دریایی باید دارای خاک «متوسط تا غنی» باشد.

اگر بخواهیم نهال های دیگری از همین جنس به شما پیشنهاد کنیم می توانیم به آلوی پیجِن اشاره کنیم. و اگر بخواهیم به نهال هایی از خانواده نهال انگور دریایی اشاره کنیم می توانیم به «اسکنبیل مژه دار،علف هفت بند ژاپنی،ترشک،اسکنبیل،ريواس اشاره کنیم.


نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا چیست؟
انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا یکی از گونه های نهال ها می باشد که در زبان فارسی بصورت «انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا» و در زبان انگلیسی یا لاتین بصورت «ceylon gooseberry» نوشته می شود.نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا  بصورت علمی نام دیگری دارد که نام علمی نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا «dovyalis hebecarpa» می باشد.  نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا از خانواده «بید» است که در زبان انگلیسی بصورت «salicaceae» نوشته می شود. نهال یا درختچه انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا بومی منطقه «سریلانکا و جنوب هند» می باشد و بیشتر در این نواحی یافت می شود. البته باید توجه داشته باشید که امروزه با پیشرفت زندگی انسان ها نهال ها را در محیط های گوناگونی کشت می کنند از اسامی دیگر نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا می توان به  «kitembilla ، ketembilla» اشاره کرد.

محیط و شرایط پرورش نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا
بطور خلاصه می توان گفت که برای پرورش نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا می بایست نور محیطی که درون آن نهال را نگهداری می کنید  بصورت «زیاد» باشد، نحوه آبیاری و میزان رطوبت محیط پرورش نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا  باید بصورت «کمی مرطوب» باشد. هنگام کاشت و پرورش باید به این نکته توجه کنید که درجه دمای ایده آل و مناسب محیط پرورش نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا می بایست  «نواحی گرمسیری»  باشد. یکی از موارد دیگری که باید توجه کنید این است که نوع خاک گلدان یا محیط کشت را باید به آن دقت کنید تا نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا به خوبی پرورش داده شود.  نوع خاک و تغذیه  نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا باید دارای خاک «خاک های غنی از مواد غذایی» باشد.

اگر بخواهیم نهال های دیگری از همین جنس به شما پیشنهاد کنیم می توانیم به سیب کِی،زردآلوی وحشی،زردآلوی گرمسیری اشاره کنیم. و اگر بخواهیم به نهال هایی از خانواده نهال انگور فرنگی سیلان یا کیتمبیلا اشاره کنیم می توانیم به «آلوی باتوکو،درخت تخم مرغ نیمرو،بید سرخ،بید فری / بید چینی،تبریزی سیاه اشاره کنیم.


نهال انگور فرنگی محلی چیست؟
انگور فرنگی محلی یکی از گونه های نهال ها می باشد که در زبان فارسی بصورت «انگور فرنگی محلی» و در زبان انگلیسی یا لاتین بصورت «native gooseberry» نوشته می شود.نهال انگور فرنگی محلی  بصورت علمی نام دیگری دارد که نام علمی نهال  «physalis minima» می باشد.  نهال انگور فرنگی محلی از خانواده «سیب زمینیان» است که در زبان انگلیسی بصورت «solanaceae» نوشته می شود. نهال یا درختچه انگور فرنگی محلی بومی منطقه «جنوب شرقی آسیا و شمال استرالیا» می باشد و بیشتر در این نواحی یافت می شود. البته باید توجه داشته باشید که امروزه با پیشرفت زندگی انسان ها نهال ها را در محیط های گوناگونی کشت می کنند از اسامی دیگر نهال انگور فرنگی محلی می توان به  «wild cape gooseberry ، pygmy groundcherry، sunberry» اشاره کرد.

محیط و شرایط پرورش نهال انگور فرنگی محلی
بطور خلاصه می توان گفت که برای پرورش نهال انگور فرنگی محلی می بایست نور محیطی که درون آن نهال را نگهداری می کنید  بصورت «زیاد» باشد، نحوه آبیاری و میزان رطوبت محیط پرورش نهال انگور فرنگی محلی  باید بصورت «کمی مرطوب» باشد. هنگام کاشت و پرورش باید به این نکته توجه کنید که درجه دمای ایده آل و مناسب محیط پرورش نهال انگور فرنگی محلی می بایست  «نواحی معتدل»  باشد. یکی از موارد دیگری که باید توجه کنید این است که نوع خاک گلدان یا محیط کشت را باید به آن دقت کنید تا نهال انگور فرنگی محلی به خوبی پرورش داده شود.  نوع خاک و تغذیه  نهال انگور فرنگی محلی باید دارای خاک «خاک های به خوبی آبیاری شده» باشد.

اگر بخواهیم نهال های دیگری از همین جنس به شما پیشنهاد کنیم می توانیم به عروسک پشت پرده،گُلدن بِری،توماتیلو اشاره کنیم. و اگر بخواهیم به نهال هایی از خانواده نهال انگور فرنگی محلی اشاره کنیم می توانیم به «سولانوم سودولولو،برونفلزیا،گوجه فرنگی،فلفل گالاپاگوس،گل محبوبه شب اشاره کنیم.

نهال انگور فرنگی چیست؟
انگور فرنگی یکی از گونه های نهال ها می باشد که در زبان فارسی بصورت «انگور فرنگی» و در زبان انگلیسی یا لاتین بصورت «currant / goosberry» نوشته می شود.نهال انگور فرنگی  بصورت علمی نام دیگری دارد که نام علمی نهال  انگور فرنگی «ribes spp.» می باشد.  نهال انگور فرنگی از خانواده «grossulariaceae» است که در زبان انگلیسی بصورت «grossulariaceae» نوشته می شود. نهال یا درختچه انگور فرنگی بومی منطقه «اروپا، آمریکا، آسیا، سیبری، شمال آفریقا» می باشد و بیشتر در این نواحی یافت می شود. البته باید توجه داشته باشید که امروزه با پیشرفت زندگی انسان ها نهال ها را در محیط های گوناگونی کشت می کنند از اسامی دیگر نهال انگور فرنگی می توان به  «-» اشاره کرد.

محیط و شرایط پرورش نهال انگور فرنگی
بطور خلاصه می توان گفت که برای پرورش نهال انگور فرنگی می بایست نور محیطی که درون آن نهال را نگهداری می کنید  بصورت «زیاد» باشد، نحوه آبیاری و میزان رطوبت محیط پرورش نهال انگور فرنگی  باید بصورت «مرطوب» باشد. هنگام کاشت و پرورش باید به این نکته توجه کنید که درجه دمای ایده آل و مناسب محیط پرورش نهال انگور فرنگی می بایست  «نواحی معتدل»  باشد. یکی از موارد دیگری که باید توجه کنید این است که نوع خاک گلدان یا محیط کشت را باید به آن دقت کنید تا نهال انگور فرنگی به خوبی پرورش داده شود.  نوع خاک و تغذیه  نهال انگور فرنگی باید دارای خاک «خاک های لومی با بافت سبک» باشد.

نهال انگور کالیفرنیا چیست؟
انگور کالیفرنیا یکی از گونه های نهال ها می باشد که در زبان فارسی بصورت «انگور کالیفرنیا» و در زبان انگلیسی یا لاتین بصورت «california grape» نوشته می شود.نهال انگور کالیفرنیا  بصورت علمی نام دیگری دارد که نام علمی نهال کالیفرنیا «vitis californica» می باشد.  نهال انگور کالیفرنیا از خانواده «انگور» است که در زبان انگلیسی بصورت «vitaceae» نوشته می شود. نهال یا درختچه انگور کالیفرنیا بومی منطقه «کالیفرنیا» می باشد و بیشتر در این نواحی یافت می شود. البته باید توجه داشته باشید که امروزه با پیشرفت زندگی انسان ها نهال ها را در محیط های گوناگونی کشت می کنند از اسامی دیگر نهال انگور کالیفرنیا می توان به  «roger's red vine, california wild grape» اشاره کرد.

محیط و شرایط پرورش نهال انگور کالیفرنیا
بطور خلاصه می توان گفت که برای پرورش نهال انگور کالیفرنیا می بایست نور محیطی که درون آن نهال را نگهداری می کنید  بصورت «زیاد» باشد، نحوه آبیاری و میزان رطوبت محیط پرورش نهال انگور کالیفرنیا  باید بصورت «کمی مرطوب» باشد. هنگام کاشت و پرورش باید به این نکته توجه کنید که درجه دمای ایده آل و مناسب محیط پرورش نهال انگور کالیفرنیا می بایست  «حداقل 18 درجه ي سانتيگراد»  باشد. یکی از موارد دیگری که باید توجه کنید این است که نوع خاک گلدان یا محیط کشت را باید به آن دقت کنید تا نهال انگور کالیفرنیا به خوبی پرورش داده شود.  نوع خاک و تغذیه  نهال انگور کالیفرنیا باید دارای خاک «غنی و زهکش دار» باشد.

اگر بخواهیم نهال های دیگری از همین جنس به شما پیشنهاد کنیم می توانیم به انگور عسکری اشاره کنیم. و اگر بخواهیم به نهال هایی از خانواده نهال انگور کالیفرنیا اشاره کنیم می توانیم به «موچسب معمولی،موچسب وحشی،پیچک انگوری / سیسوس انگوری،سیسوس (پیچ کانگرو) اشاره کنیم.

ارقام نهال انگور
نهال انگور دارای گونه های زیادی می باشد که برخی از آنها عبارتند از:
نهال انگور بی دانه سفید و قرمز
نهال انگور شاهانی
نهال انگور رازقی
نهال انگور فخری
نهال انگور الحقی
نهال انگور رشه
نهال انگور سفید کشمشی
نهال انگور گچی امجیی
نهال انگور ملکی
نهال انگور اردوباد
نهال انگور گرمیان
نهال انگور کردبوغان
نهال انگور مراغه
نهال انگور سقل سولیان
نهال انگور فرنگی
نهال انگور مایه مو
نهال انگور شیرازی
نهال انگور چشم گربه یا پیشیک گوزی
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور جین یا مروارید
نهال انگور سیاه شیره
نهال انگور گزن دایی
نهال انگور خلیلی
نهال انگور عسگری
نهال انگور صاحبی
نهال انگور لعل بیدانه
نهال انگور حسینی
نهال انگور ریش بابا
نهال انگور اوزوم
نهال انگور کندمه
نهال انگور تبرزه
نهال انگور دیزماری
نهال انگور دست ارچین

ویتامین های انگور
انگور دارای ویتامین ها و مواد معدنی زیادی می باشد اگر می خواهید بدانید انگور چه ویتامین هایی دارید در لیست زیر می توانید مشاهده کنید برخی از آنها عبارتند از:
ویتامین های انگور
ویتامین ب۱ (تیامین)
ویتامین ب۲ (ریبوفلاوین)
ویتامین ب۳ (نیاسین)
پانتوتنیک اسید (ویتامین ب۵)
ویتامین ب۶
اسید فولیک (ویتامین ب۹)
ویتامین C
ویتامین E
ویتامین K
کلسیم
آهن
منیزیم
منگنز
فسفر
پتاسیم
سدیم
روی
فلورید

خاصیت های انگور
انگور دارای خاصیت های فراوانی برای بدن می باشد که برخی از آنها عبارتند از:
درمان آسم
فعالیت ضدباکتریایی
تقویت استخوان ها
پیشگیری از بیماری قلبی
درمان میگرن
درمان اختلال‌های کلیوی
توازن سطح کلسترول
پیشگیری از سرطان سینهکاهش خطر آلزایمر
پیشگیری از تباهی لکه‌ی زرد
تقویت سیستم ایمنی بدن
کاهش خطر ابتلا به آب مروارید
پیشگیری از سرطان
درمان یبوست
کاهش خستگی
کنترل دیابت
تسکین سو هاضمه

 

سایت تبلیغ نهال انگور اورگن
اگر شما هم تولیدکننده یا پرورش دهنده نهال انگور اورگن هستید و دوستدارید از بازار خرید و فروش نهال انگور اورگن سود و درآمد داشته باشید و قصد ثبت تبلیغ خرید و فروش انگور اورگن را دارید  وب سایت نهال فروشی  به آدرس «nahalforooshi.ir» یکی از سایت های عالی برای ثبت آگهی نهال، نهال فروشی ها و تبلیغات نهال می باشد جهت ثبت آگهی و درج تبلیغات می توانید از منوی بالای همین سایت روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و به آسانی در سایت ثبت نام کنید. تبلیغات و معامله نهال در سایت « نهال فروشی» رایگان می باشد. پس اگر به کار خرید و فروش نهال مشغول هستید همین الان کار درج تبلیغات را شروع کنید.

قیمت نهال انگور اورگن
اگر به دنبال خرید نهال انگور اورگن می باشید و تمایل دارید بدانید قیمت نهال انگور اورگن چقدر است می توانید آخرین قیمت به روز نهال انگور اورگن را از نهال فروشی های موجود در لیست بالا استعلام نمایید. در پایین نام هر یک از فروشنده های نهال شماره تلفن تماس آن ها قرار داده شده است.

خرید عمده نهال انگور اورگن
چنانچه به دنبال خرید عمده نهال انگور اورگن می باشید باید انواع نهال های مثمر،غیر مثمر،نهال میوه دار، نهال های مرکبان و غیره را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان ها خریداری نمایید لیست کاملی از عمده فروشی ها، مراکز کشت و تولید انواع نهال، نهال فروشی ها را میتوانید در لیست بالا مشاهده کنید با خرید از این مراکز کشت نهال به آسانی می توانید بدون واسطه و مستقیماً انواع نهال انگور اورگن را با قیمت کم و زیر قیمت بازار خریداری کنید.

خرید نهال انگور اورگن
اگر به دنبال خرید نهال انگور اورگن هستید در لیست بالا می توانید اسامی خیلی از نهال فروشی ها را به همراه شماره تلفن مشاهده کنید در قسمت پایین نام هر یک شماره تلفن نهال فروشی های فروش نهال انگور اورگن  در آن موجود است.


خرید نهال انگور اورگن در تهران
اگر در شهر تهران و مناطقی از آن مانند شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران، و محله هایی مانند نیاوران، پاسداران، شهرک غرب، سیدخندان، اقدسیه، ونک، قلهک، سعادت آباد، جنت آباد، تجریش و شهرهایی مانند شهر اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، یزد، قم، سمنان، زنجان، شهرهای شمالی کشور مانند رشت، چالوس، لاهیجان و غیر زندگی می کنید در لیست بالا می توانید اسامی خیلی از نهال فروش ها و فروشگاه های نهال انگور اورگن را در تهران و شهرستان ها مشاهده کنید در قسمت پایین نام هر یک از نهال فروشی ها نام شهر و شماره تلفن آنها درج شده است که می توانید تشخیص دهید هر نهال فروشی  در چه شهری قرار داده شده است.


از کجا نهال انگور اورگن ارزان بخریم؟
در گذشته که اینترنت و فضای مجازی نبود و ارتباطات بین مردم شهرها و حتی کشورهای مختلف سخت بود، فروشندگان به سختی می بایست آدرس و شماره تلفن تولیدی ها یا نهال فروشی ها را پیدا می کردند تا بتوانند با قیت پایین تر از بازار انواع نهال را خریداری نمایند. و یک نهال یا هر نوع محصولی باید چندین دست می گشت تا به دست مصرف کننده نهایی یا فروشنده هایی که به کار خرید و فروش نهال مشغول بودند برسد. اما الان اینترنت پل های ارتباطی را خیلی راحت نموده است و شما با یک جستجوی آسان به راحتی می توانید اسامی نهال فروشی های همه شهرها و حتی خارج از کشور را مشاهده کنید و با آنها همکاری در فروش داشته باشید.
اگر قصد خرید نهال انگور اورگن ارزان را دارید و می خواهید بصورت مستقیم و بدون واسطه انواع نهال انگور اورگن را خریداری کنید در لیست بالا می توانید بصورت مستقیم و بدون واسطه با نهال فروشی ها آشنا شوید و با قیمت ارزان و زیر قیمت بازار انواع نهال انگور اورگن را خریداری نمایید.


بازار خرید و فروش نهال انگور
سایت نهال فروشی  به آدرس «nahalforooshi.ir» یک سایت تخصصی جهت ثبت آگهی نهال و نهالستان ها می باشد و بازار بزرگی را جهت خرید و فروش نهال از جمله نهال انگور اورگن  برای نهال فروشی ها و نهالستان ها فراهم آورده است. اگر نهال فروشی دارید و یا یک نهالستان دارید و قصد معرفی خود و نهال های فروشی خود را دارید می توانید به آسانی در سایت خودتان را معرفی کنید. این صفحه مخصوص تبلیغ فروش نهال انگور اورگن می باشد. برای درج نام شما به عنوان یک فروشنده نهال از جمله فروشنده یا نهالستان فروش نهال انگور اورگن می توانید از منوی بالای همین سایت روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.